Search

חולה קורונה נמלט מבידוד וברח ברכבת - ישראל היום

חולה קורונה נמלט מבידוד וברח ברכבת - ישראל היום

חולה עם חשד לקורונה ברח הלילה (שלישי) ממיון בבית חולים בצפון. במשטרה התקבל דיווח שהוא ככל הנראה נמצא על רכבת לבאר שבע. מיד עם קבלת הדיווח, שוטרי משטרת ישראל יצרו קשר עם רכבת ישראל והרכבת נעצרה בהוראתם בסמוך לאוניברסיטת באר שבע.

חולה נמלט מבידוד ועלה על רכבת; שוטרים ממוגנים עצרו אותו

שוטרים הוזעקו למקום, התמגנו בציוד מיגון ייעודי וביצעו סריקה ברכבת עד לאיתור החשוד. השוטרים עיכבו את החשוד תוך הרחקת קהל ובידוד הדרך מאזרחים, והוא הועבר להמשך טיפול ובדיקה בבית החולים סורוקה.

עוד בנושא:

בתוך כך, מקרה חמור ארע היום בביה"ח וולפסון כשמטופל דיאליזה, שטופל בבית החולים, נמצא חיובי הבוקר לקורונה. המטופל הועבר מיידית למחלקה הייעודית לטיפול בחולי קורונה, וכל מי שהיה איתו במגע נשלח לבידוד. כמו כן בוצע חיטוי יסודי של המקום לפי נהלי משרד הבריאות, והתבצעה חקירה אפידמיולוגית של המקרה.

בד בבד, אירוע חריג התרחש גם כן היום, במרפאת שפרינצק של קופת החולים מאוחדת. זוג שהגיע למרפאה לצורך בדיקה, שהעלתה חשד לקורונה, הועבר על פי הנהלים להמתנה בחדר נפרד וצוות המרפאה הזמין צוות של מגן דוד אדום. לאחר שהועבר לחדר הנפרד, הזוג לא ציית להנחיות צוות המרפאה, יצא מהחדר והחל להסתובב במרפאה ובעקבות זאת למקום הוזעקה המשטרה.

Let's block ads! (Why?)



2020-03-17 11:40:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzQyODQ10gEA?oc=5
CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzQyODQ10gEA

Bagikan Berita Ini

0 Response to "חולה קורונה נמלט מבידוד וברח ברכבת - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.