Search

בשב"כ מבהירים: "המידע על האזרחים לא יישמר במאגרי המידע שלנו״ - מעריב

בשב"כ מבהירים: "המידע על האזרחים לא יישמר במאגרי המידע שלנו״ - מעריב

ממשלת ישראל הסמיכה היום (שני) את שירות הביטחון הכללי לסייע במאמצים למנוע את המשך התפשטות נגיף הקורונה בישראל, בעזרת האמצעים הטכנולוגיים של הארגון שיבצעו איקון במכשירי הטלפון של נדבקים במטרה לאתר נשאים פוטנציאליים שבאו עמם במגע ולבודד אותם.

"שירות הביטחון הכללי נענה לבקשת הדרג המקצועי במשרד הבריאות מתוך אחריות לאומית והבנה שיש בידינו לסייע בהצלת חיים של אזרחי מדינת ישראל״ אמר ראש השב״כ, נדב ארגמן והוסיף כי ״הפניה התקבלה לאחר שהתברר שלרשויות אחרות במדינה אין את היכולות הטכנולוגיות הנדרשות, כדי לסייע במאמץ זה״.

״אנחנו ערים לכך שמדובר בעיסוק החורג מפעילותו השוטפת בסיכול טרור״ המשיך ארגמן והבהיר כי ״לכן הבקשה נדונה ואושרה על ידי היועץ המשפטי לממשלה לממשלה ונקבעו מנגנוני פיקוח ובקרה סדורים בתהליך״.

ארגמן הוסיף כי ״כראש שירות הביטחון הכללי, אני מבקש להבהיר כי רגישות העניין ברורה לי היטב ועל-כן הוריתי כי רק קבוצה מצומצמת מאוד של אנשי שירות תעסוק בנושא וכן כי המידע לא ישמר במאגרי השב"כ. כמו כן, המידע ימסר ישירות למנכ״ל משרד הבריאות או לראש שירותי בריאות הציבור, אשר יעשו שימוש במידע רק לצורך מתן הנחיות שתכליתן הצלת חיי אדם. אני מבקש להדגיש כי לא נעסוק בשום שלב באכיפה או פיקוח על חייבים בבידוד״.

״הסיוע יבוצע אך ורק על-פי הנדרש, לצורך התמודדות עם התפשטות המגיפה ותחת מגבלות וריסונים ברורים ומוגדרים, אשר סוכמו עם הגורמים המשפטיים הבכירים במדינה״ המשיך ראש השב״כ וסיכם כי הוא ״סבור כי במצב הדברים שתואר לעיל, נכון וראוי שנרתם  למשימה הלאומית, לא נעמוד מנגד, ונתרום מיכולותינו היחודיות למאבק בהתפשטות הנגיף״.

Let's block ads! (Why?)



2020-03-17 06:21:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiPGh0dHBzOi8vd3d3Lm1hYXJpdi5jby5pbC9jb3JvbmEvY29yb25hLWlzcmFlbC9BcnRpY2xlLTc1NDU4NdIBPmh0dHBzOi8vbS5tYWFyaXYuY28uaWwvYW1wL2Nvcm9uYS9jb3JvbmEtaXNyYWVsL0FydGljbGUtNzU0NTg1?oc=5
52781862751079

Bagikan Berita Ini

0 Response to "בשב"כ מבהירים: "המידע על האזרחים לא יישמר במאגרי המידע שלנו״ - מעריב"

Post a Comment

Powered by Blogger.