Search

יהודה גליק החזיר את המסמכים שלקח ללא רשות - ישראל היום

יהודה גליק החזיר את המסמכים שלקח ללא רשות - ישראל היום

חבר הכנסת לשעבר יהודה גליק התייצב היום (רביעי) במשטרת מרחב דוד והחזיר את המסמכים שלקח אתמול (שלישי) משולחנו של קצין החקירות. במשטרה בודקים עכשיו אם אלו כל המסמכים שנלקחו ואומרים כי מדובר במעשים חמורים של שיבוש חקירה, גניבת מבצעים והשמדת ראיות. 

תיעוד: יהודה גליק נעצר בהר הבית

גליק נעצר אתמול במהלך ביקור שערך בהר הבית. לטענת המשטרה, הוא ניסה לסטות מהמסלול המותר ליהודים ולא שעה להוראות השוטרים. בשל התנגדותו למעצר, נאלצו השוטרים להפעיל עליו כוח. תמונות שתיעדו את הח"כ לשעבר כשהוא שוכב אזוק על האדמה גררו ביקורת רחבה. מפקד מרחב דוד במשטרה ניצב משנה חיים שמואלי, אמר ל"ישראל היום" כי גליק ניסה לייצר פרובוקציה מכוונת בהר הבית. "לא נאפשר לפגוע בהישגים המשמעותיים שלנו בשנה האחרונה בהר הבית, שהביאו להגדלה משמעותית בכמות המבקרים״, אמר. 
במשטרה טוענים כי בעת שהמתין להחלטה בשימוע שנערך לו לצורך קביעת תנאי הרחקה מהר הבית, לקח גליק ללא רשות מסמכים משולחנו של קצין החקירות. אמש, לאחר שקיבלו משופט בית משפט השלום בירושלים צו חיפוש, הגיעו השוטרים לביתו של גליק בירושלים כדי לחפש את המסמכים. 
בתום החיפוש עוכב גליק לחקירה ונלקח לתחנת המשטרה. הבוקר הוא שוחרר בתנאים מגבילים. 
מעצרו של גליק בהר הבית, אתמול

"אנחנו רואים את המעשה בחומרה, בטח כשמדובר בח"כ לשעבר. אין לנו ספק שלא מדובר במעשה שנעשה בתום לב", אומר נצ"מ שמואלי, וכינה את טענותיו של גליק להתנכלות אישית של המשטרה, "מופרכות". הוא הוסיף כי "לא מדובר ברדיפה אישית שלנו". 

בעבר הגיש גליק כמה תביעות נגד המשטרה על הרחקות לא מוצדקות מהר הבית - וזכה.

Let's block ads! (Why?)



2020-02-19 11:10:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzM0OTA50gEA?oc=5
CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzM0OTA50gEA

Bagikan Berita Ini

0 Response to "יהודה גליק החזיר את המסמכים שלקח ללא רשות - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.