Search

כזה לא ראיתם: כך הציע קצין שריון נישואים לאהובתו - ישראל היום

כזה לא ראיתם: כך הציע קצין שריון נישואים לאהובתו - ישראל היום

כשסגן דניס קזנצב, קצין בדיביזיית השריון הרוסית, שמחזיקה טנקים מסוג T-72B3, רצה להציע נישואים לחברתו, אלכסנדרה קופיטובה, שמתגוררת בסיביר. הוא החליט לגייס את מפקדיו לפרויקט אדיר, כולל הגנרל שעומד בראש הדיביזיה. 

לכבוד חג האהבה פרסמו בצבא הרוסי בתחילת השבוע את הצעת הנישואים המושקעת, שכללה הטסה של קופיטובה, ללא ידיעתה מדוע, למרחק של אלפי קילומטרים, וכן טנקים שיצרו לב ענק. הסרטון עצמו נוצר בסמוך לראש השנה האזרחי בשנת 2019, אך פורסם כעת בשל הסמיכות לחג הוולנטיין. 

כזה לא ראיתם: כך הציע קצין שריון נישואים לאהובתו // צילום: RUPTLY

השניים נפגשו ברשתות החברתיות ב-2017 ונוצר ביניהם קשר ארוך טווח. העובדה שהצעירה בת ה-19 התגוררה בסיביר, מרחק עצום מהקצין הרוסי, לא הפריעה להם לטפח את הקשר הרומנטי. בסוף 2018 החליט קזנצב לעשות מעשה ולהציע נישואים לחברתו. 

עוד בנושא:

קזנצב פנה למפקדיו ואלו שמחו להתגייס לעזרתו. הוא הצליח לשכנע את חברתו לעלות על מטוס ולהגיע אליו לביקור, בסמוך למוסקבה, שם שהה הכוח שלו באזור אימונים. היא כמובן לא ידעה מה הוא מתכנן, וגם מפקדיו הבכירים לקחו סיכון שהיא תגיד לא. 

האם היא אמרה כן? // צילום מסך מתוך הסרטון

כשאלכסנדרה הגיעה לשטח האימונים נעו למקום 16 טנקים והסתדרו בצורת לב. בראש הטנקים כרע קצזנב על ברך עם זר ורדים ענק ושאל אותה האם היא תינשא לו. כולם חיכו לתגובתה, ולשמחתם היא השיבה בחיוב עם חיוך ענק על השפתיים. 
מאז הספיקו זוג האוהבים להתחתן.

בסוף השבוע פרסם פיקוד הצבא הרוסי את הסרטון. "אמנם חג האהבה הוא לא חג רשמי ברוסיה אך לא יכולנו שלא לפרסם את סרטון האהבה המרגש הזה לכבוד היום".

Let's block ads! (Why?)



2020-02-18 08:15:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzM0NTMz0gEA?oc=5
CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzM0NTMz0gEA

Bagikan Berita Ini

0 Response to "כזה לא ראיתם: כך הציע קצין שריון נישואים לאהובתו - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.