Search

עסקת ענק: אלפי טילים ישראלים מתקדמים נמכרו לצבא הגרמני - ישראל היום

עסקת ענק: אלפי טילים ישראלים מתקדמים נמכרו לצבא הגרמני - ישראל היום

חברת רפאל חתמה לאחרונה באמצעות חברת הבת שלה באירופה "Eurospike" על עסקת ענק עם במסגרתו יסופקו אלפי טילים מתוצרת ישראל לצבא הגרמני. בתחילת נובמבר נחתם הסכם רב-שנתי בין נציגים של החברה ומשרד ההגנה הגרמני בעיר קובלנז במדינה.

המשלוח הראשון יכלול 1,500 טילי ספייק, טילים מתקדמים נגד טנקים לצד מאות משגרי "ICLU". ל"ישראל היום" נודע כי העסקה הנוכחית עומד על שווי של כ-200 מיליון יורו, ויאפשר למשרד ההגנה הגרמני להמשיך לרכוש טילים מסוג זה בעשור הקרוב, בכדי להשיג את מטרתו להגיע ליחס גבוה בין המשגרים לטילים. כיום, משתמש הצבא הגרמני במשגרים הניידים של רפאל, וכן במשגרים המותאמים לרכבים קלים של צבא היבשה הגרמני דוגמת רכב הפומה, ונוספים.

טילי הספייק (SPIKE) הישראלים הם טילים בעלי טכנולוגיה מדוייקת שמותאמת לפלטפורמות, משימות וזירות שונות. משפחת הטילים כוללת טילים אלקטרו-אופטיים, עם יכולות שגר-ושכח, כמו גם יכולות למידה ועדכון, שמאפשרות תקיפה של מטרות מוסוות.

ברפאל ציינו כי יותר מ-33 מדינות ברחבי העולם משתמשות בטילים המתקדמים, ביניהם 19 מדינות באיחוד האירופי ובברית נאט"ו. יותר מ-30 אלף טילים כבר סופקו למדינות השונות ברחבי העולם, ויותר מ-5,500 מהם כבר נורו כחלק מאימונים ובשימוש מבצעי בשדה הקרב.

"זהו חוזה משמעותי עבור חברת Eurospike"" וכפועל יוצא, בעבור רפאל, כספקית מרכזית של טילי נ"ט מהדור ה-5", אמר משה אלעזר, סמנכ"ל בכיר וראש חטיבת יבשה וים ברפאל. "ללא ספק, מדובר בחוזה שיבסס את הצבא הגרמני כאחד מצבאות ה-ATGM החזקים ביותר באירופה. השיתופיות בין המדינות והצבאות המשתמשים במשפחת טילי הספייק, מאפשרת לנהל מלאי משותף, תמיכה הדדית, ויכולות ייצור מקומיות באירופה".

Let's block ads! (Why?)



2019-11-18 10:38:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzA4MDg50gEA?oc=5
52781682865016

Bagikan Berita Ini

0 Response to "עסקת ענק: אלפי טילים ישראלים מתקדמים נמכרו לצבא הגרמני - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.