Search

"אמריקה וישראל - אויבות העולם המוסלמי" - ישראל היום

"אמריקה וישראל - אויבות העולם המוסלמי" - ישראל היום

מפקד משמרות המהפכה חוסיין סלאמי נפגש היום (רביעי) עם רטמכ"ל צבא פקיסטן, קמאר ג'אבד בג'ווה, שמקיים סבב פגישות באיראן. "אמריקה וישראל הן האויב המשותף של העולם המוסלמי", אמר סלאמי.

מפקד משמרות המהפכה קרא בפגישה לאחדות ולסולידרות בין מדינות העולם המוסלמי כדי להתמודד מול "עלילות האויבים". בנוגע ליחסים בין איראן לבין שכנתה ממזרח, פקיסטן, סלאמי הוסיף כי "עלינו לחזק את הביטחון בגבול בינינו", כשהוא מתכוון כנראה למורדים הבלוצ'ים הבדלנים משני צידי הגבול. בד בבד, פקודיו של סלאמי עצרו הבוקר 30 מפגינים בעיר תבריז - כך לפי הודעת משמרות המהפכה. בד בבד, ברשת "פארס" שמזוהה עם משטר האייתוללות דווח כי בין העצורים מהפגנות ברחבי איראן - יש מפגינים בעלי אזרחות כפולה.

משמרות המהפכה הפילו מל"ט אמריקני

עוד בנושא:

מפקד משמרות המהפכה התייחס להבדלים הדתיים בין פקיסטן הסונית לבין איראן השיעית, וטען: "אנחנו מגנים על האומה האסלאמית, ללא הבדלה בין שיעים לבין סונים". רמטכ"ל צבא פקיסטן הגיב מצידי כי איראן ופקיסטן הן שתי שכנות שחולקות שיתוף פעולה מצויין בתחומים הדתיים, התרבותיים וההיסטוריים. בג'ווה סיכם כי "איראן מהווה גורם חשוב מאוד במאבק בטרור באזור - במיוחד בעיראק ובסוריה".

רמטכ"ל צבא פקיסטן בג'ווה, אתמול / צילום: אי.פי.אי

בתוך כך, נשיא איראן חסן רוחאני הכריז הבוקר כי "הצלחנו לגבור על אירועי הימים האחרונים, למרות המצב הכלכלי הקשה שבו אנו נמצאים. לא נאפשר לאויבינו לפגוע בביטחוננו וביציבותנו". לדבריו של רוחאני, "הפרעות שהתרחשו בידי המפגינים נתמכו על ידי ישראל וגם וושינגטון". מי שהגיב להשתקת רשת האינטרנט ברחבי המדינה הוא חבר ממשלתו, שר התקשורת מוחמד ג'וואד אזארי ג'אהרומי, שטען כי "אני לא יודע מתי נפעיל מחדש את שירותי האינטרנט".

Let's block ads! (Why?)



2019-11-20 12:35:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzA4Nzc30gEA?oc=5
CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzA4Nzc30gEA

Bagikan Berita Ini

0 Response to ""אמריקה וישראל - אויבות העולם המוסלמי" - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.