Search

ועדת הבחירות בודקת תלונות על זיופים - ישראל היום

ועדת הבחירות בודקת תלונות על זיופים - ישראל היום

הקלפיות נפתחו והבחירות מתקיימות כסדרן אך במספר נקודות ברחבי הארץ דווחו אי סדרים, בעיקר על ידי המפלגות השונות הטוענות לזיופים נגדן.

בפתח תקווה דיווחו אנשי מפלגת המחנה הדמוקרטי על אירוע חמור במסגרתו, לטענתם, הותקף אחד מפעילי המפלגה על יי פעיל ליכוד. במחנה הדמוקרטי מוסרים: נמשיך להיאבק באומץ על הדמוקרטיה. הפלנגות של נתניהו והימין הקיצוני לא ירתיעו אותנו. אנחנו קוראים לציבור שלא לפחד ולהגיע להצביע. 

עוד מסרו במחנה הדמוקרטי כי בעקבות המידע על ניסיונות של הליכוד לפגוע בתקינות יום הבחירות, נפתח קו מיוחד לדיווחים וכן, מס' 3 ברשימה, סגן הרמטכ"ל (לשעבר), האלוף (מיל') יאיר גולן, מוביל צוות מיוחד של מתנדבים ומתנדבות, שיגיע לתת מענה לכל מקרה של אלימות.

עוד בנושא:

במפלגת כחול לבן דיווחו כי בכמה קלפיות בעיר הרצליה הופיעו פתקים של המפלגה כשבהם טעות הדפסה שהופכת אותם לפסולים. במפלגה ביקשו מהציבור לגלות ערנות.

המשטרה סגרה קלפי באום אל פחם בעקבות הפרת סדר, זאת לאחר שלפני זמן קצר התקבל דיווח במשטרה, כי אחד המשקיפים בקלפי החל לצלם את האזרחים במקום, הוצא מהקלפי ע"י השוטרים ובעקבות כך החלה התקהלות של אזרחים. בעקבות חשש לאלימות במקום, הוחלט בשלב זה על סגירת הקלפי עד גמר הטיפול המשטרתי באירוע.

הפתקים עם טעות ההדפסה

‏ישראל ביתנו הגישה לוועדת הבחירות המרכזית תלונה נגד הליכוד בטענה כי אנשיה מצלמים מחוץ לקלפי באור עקיבא. עוד טענו במפלגה כי חסידי גור בעיר ערד רוקנו פתקים של המפלגה.

מוקדם יותר, הוגשה תלונה לוועדת הבחירות המרכזית על נסיון לזיוף בקלפיות באשדוד.  לטענת נציגי ״ישראל ביתנו״ בשתי קלפיות האותיות למד של ישראל ביתנו כוסו בנסיון להעלים אותם והמצביעים נדרשו לא להדביק את המעטפות בניגוד לחוק.  

במפלגת צומת טוענים כי בעיר אשדוד הוציאו פעילי מפלגו תאחרו תאת פתקי המפלגה המקלפיות. 

Let's block ads! (Why?)



2019-09-17 08:01:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjkyNzc10gEA?oc=5
CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjkyNzc10gEA

Bagikan Berita Ini

0 Response to "ועדת הבחירות בודקת תלונות על זיופים - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.